Інформаційна картка

                                                                                                                                                                     
1. Прізвище, імя, по батькові  Задоянчук Олександр Іванович
2. Які навчальні заклади Ви закінчили, у якому році, спеціальність за        дипломом   Кам’янець-Подільський державний педагогічний інститут ім. В.П.Затонського, у 1991 р., вчитель історії, суспільствознавства і права
3. Педагогічний стаж роботи    25 р.
4. Місце роботи    Городоцький ліцей №4 Городоцької міської ради Хмельницької області, телефон 31320
5. Посада       вчитель предмета «Захист України», капітан запасу
6. Кваліфікаційна категорія  спеціаліст вищої категорії
7. Звання     вчитель - методист
8. Класи, в яких викладаєте   10-11 класи, спеціалізовані кадетські 5-11 класи  «Захисник Вітчизни»
9. Посилання на власний інтернет-ресурс  Блог вчителя предмета «Захист України» Городоцького ліцею №4 Задоянчука Олександра, vchutelzv.blogspot.com
10  Педагогічне кредо   «Учень -  не посудина, яку потрібно заповнити, учень -факел, який потрібно запалити.»
11. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте 
  Рушійною силою інноваційнї діяльності є учитель. Творчий учитель на практиці може експериментувати і переконуватися в ефективності методик навчання, коригувати їх, попонувати нові технології та методи навчання.
  Формувати в учнів на уроках та позаурочний час інтерес до військової справи, глибоке розуміння громадянського обов’язку, готовності стати на захист країни – головні проблемні питання, які вирішую у практичній діяльності. До нових форм та методів організації навчальної діяльності учнів відношу в першу чергу
використання інтерактивних методів навчання на уроках предмета «Захист України», історії, спеціалізованих курсів «Основи військової підготовки», "Історія бойової техніки та озброєння ХХ-ХХІ ст" та «Історії українського війська», технології «Розвивальне навчання», проектної технології, технології «Створення ситуації успіху».
Використання інтерактивних технологій сприяє розумінню навчального матеріалу, формуванню навиків його аналізу, синтезу та узагальненню .На  уроках  використовуються  такі види як робота в парах, робота в малих групах, «мозковий штурм», гранування, «мікрофон», рольова гра, дискусія, аналіз ситуації. Для роботи з учнями використовую конспекти-шпаргалки, міні-підручники, тестові завдання, картки для перевірки домашнього завдання та мультимедійні технології.Дидактичний матеріал та використання навально-матеріальної бази на уроці  предмета «Захист Вітчизни» має сприяти розвитку пізнавальних процесів учнів. Проведення уроку має базуватися на інтересі учня до предмета та  позитивне ставлення до нього.
  Технології особистісно орієнтованого навчання можуть створити максимально сприятливі умови для розвитку та саморозвитку особистості учня, виявлення та активного використання його індивідуальних особливостей у навчальній діяльності, розширити його фізичну та психологічну готовність до служби в Збройних Силах України.
  Мотивація навчальної діяльності учнів є невідємною і обов'язковою       частиною     будь-якого уроку. Саме мотивація спонукає учня до навчання і робить його суб'єктом навчально- виховного   процесу. Це завдання досягається шляхом сприяння професійному самовизначенню учнів, розвитку інтересу до предмета «Захист Вітчизни» та обрання військової професії солдата-захисника.
Використання інноваційних форм роботи та технологій розширує мислення учнів, розкриває самостійність прийняття рішень, підтримує постійний зв'язок учня і учителя.
12. Автопортрет учасника
                                                 «Я – педагог і особистість»
  Забезпечуючи навчальну та виховну діяльність, я прагну, щоб формування суспільної свідомості, громадянської позиції, духовності та культури учнів здійснювалось у відповідності з потребами гуманізації, демократизації суспільного життя, інтересами суверенної України та світової співдружності народів. Робота в  цілому спрямована на навчання та виховання нового покоління українців і створення умов для повного виявлення і утвердження національної самосвідомості через допризивну підготовку юнаків та військово - патріотичне виховання, розвиток особистості учнів, формування їх готовності  до  захисту Вітчизни та дій в умовах надзвичайних ситуацій.
  У своїй роботі як вчитель предмета «Захист України»  прагну створити умови для розвитку творчої ініціативи учнів, формування в них якостей особистості, необхідних для військової служби, духовної і психологічної готовності зі зброєю в руках захищати державу, її територіальну цілісність, інтереси українського народу. Для успішного результату щодо викладання предмета «Захист Вітчизни» необхідно постійно вдосконалювати навчально-матеріальну базу з можливостями проведення практичних занять з тактичної, вогневої, прикладної фізичної підготовки та основ цивільного захисту у межах загальноосвітньої школи, поновлення дидактичних та мультимедійних матеріалів.
  До методів військово-патріотичного виховання відношу переконання, стимулювання, особистий приклад та самопідготовку. На мою думку саме ці критерії становлять основу виховання юного захисника Вітчизни.
Викладення навчального матеріалу предмета здійснюється у відповідності з положеннями загальновійськових і бойових статутів Збройних Сил України, подання навчального матеріалу з урахуванням переходу національних Збройних Сил на професійну основу і наближення їх до сучасних стандартів НАТО. Разом з вимогами навчальної програми учні знайомляться з професійними військовими святами, з переліком військових навчальних закладів, календарем учня-патріота.  Підсумковим результатом вивчення предмета є начально-польові збори.
  Прагну працювати творчо, а тому завжди пам’ятаю слова В.Сухомлинського: «Якою талановитою не була б людина, але якщо вона не вчиться на досвіді інших, то ніколи не буде хорошим  педагогом». Прагну самокритично оцінювати свою діяльність, її результати, намагаюся швидко адаптуватися в умовах соціальних змін. І вірю, що   успіх приходить лише до того, хто його прагне, хто вміє максимально використати все найкраще із власних внутрішніх ресурсів. 
 






2 коментарі:

  1. Творчих успіхів Вам на педагогічній ниві.

    ВідповістиВидалити
  2. Міцного здоров'я, творчих злетів, щоб ви запалювали факел творчості ще не одного покоління вихованців!!!

    ВідповістиВидалити