Міністерством інформаційної політики України розроблені для використання у навчально-виховному процесі "Методичні рекомендації для проведення у загальноосвітніх навчальних закладах заходів до Дня початку кримського спротиву"
Актуальність проведення виховних заходів до
Дня початку кримського спротиву в школах України обґрунтована процесами, якими
охоплена наша держава. Крим
став прецедентом сучасної світової історії. У післявоєнній Європі це, напевно,
єдиний випадок, коли в мирний час одна держава окупувала і анексувала частину
території іншої незалежної держави, тим самим порушивши всі існуючі міжнародні
та міжурядові угоди. Попри
факт окупації, єдиним законним статусом Кримського півострова в очах
міжнародного співтовариства є статус Автономії Республіки Крим та м. Севастополя
у складі України. Всупереч цьому Росія встановила свій контроль над територією,
що призвело до систематичних масштабних порушень фундаментальних прав людини.
Такі дії російської влади стали загрозою міжнародній безпеці. В основу
методичних рекомендацій покладено прагнення показати розвиток політичної та
соціокультурної ситуації в Криму впродовж лютого – березня 2014, а також після
окупації шляхом систематизації хронології подій, письмових документів та усних
свідчень, візуальних джерел, що документують події, які відбувалися на
півострові у доленосні для нього моменти.
http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/50219/
Немає коментарів:
Дописати коментар